Bērncentrētā pieeja ir saistīta ar konkrēta audzēkņa attīstības vajadzību izprašanu un apmierināšanu. Šajā pieejā audzēknis un pedagogi ir līdztiesīgi, komunikācija ir cieņpilna, ņemot vērā katra audzēkņa vērtības, vēlmes un vajadzības. Bērncentrētas pieejas ietvaros audzēknis ir mācību procesa aktīvs dalībnieks, kurš līdzdarbojas mērķu izvirzīšanā, uzdevumu noteikšanā, mācību satura un metožu izvēlē, pats kontrolē, ko un kā mācās, un uzņemas atbildību par savu mācīšanos; pedagogs darbojas kā mācīšanās veicinātājs un konsultants, (Oganisjana, 2022).
Norises laiks: 2025.gada 18.martā no plkst. 15.00 – 18.00.
Norises vieta: Krišjāņa Valdemāra ielā 1C. Lielā zāle/attālināti.
Programmas mērķauditorija: skolotāji un pedagoģiskie darbinieki.