PIKC Rigas Valsts tehnikums

Rīgas Valsts tehnikums

Profesionālās izglītības kompetences centrs

Pienākumi:

  • Ienākošo klientu zvanu un e-pastu apkalpošana un atbilžu sniegšana uz tiem;
  • Klientu konsultēšana par interneta veikala 220.lv precēm;
  • Uzņēmuma preču pārdošana pa tālruni (ienākošie zvani);
  • Informācijas nodošana klientam vai problēmsituāciju risināšana (izejošie zvani);
  • Informācijas un produktu/procedūru pārzināšana;
  • Informācijas uzskaite uzņēmuma klientu vadības sistēma ( CRM).

 

Prasības:

  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • Enerģija un vēlme būt labākajam;
  • Teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas;
  • Spēju orientēties lielā informācijas daudzumā;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta un iniciatīva;
  • Labas datorprasmes (MS Office, Internet Explorer).

 

Piedāvājam

  • Interesantu un dinamisku darbu strauji augošā un stabilā uzņēmumā;
  • Labus darba apstākļus;
  • Iespēju augt un attīstīties kopā ar uzņēmumu;
  • Darbu draudzīgā, jaukā komandā un ērtā darba vidē;
  • Darbu ir iespējams savienot ar mācībam;
  • Darba laiks - Pilna slodze.

Ja tas esi Tu sūti savu CV (latviešu,vai krievu valodā This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., norādot e-pasta tematā „Call Centr”

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši pirmo atlases kārtu.

 

Latvijas Reitingi